Dragonbrother

Snabb info:
Dragonbrother || Hingst || 11 år || Morab

 
Bridon  är en häst som behöver en rutinerad och bestämd ryttare. Hoppar med bra språng och bra marginal över hindrerna och hoppar det du styr till. Bridon är faktiskt väldigt arbetsvillig och väldigt positiv och vill alltid
göra rätt. Har tidigare blivit tävlad upp till 115 cm i hoppning och även några få starten i fälttävlan vilket han gillade och kan utvecklas med inom.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba

Jag tycker Bridon är superfin! Han är 10/10! Tyvärr har jag inte den hästen på mitt konto,men han kommer snart ska du se! :D

2015-06-18 18:51:37
ebba

omg vad söt vart köper man den hästen och vad kostar den snälla svara på detta skulle bli väldigt glad då

Svar: Vingården och så kostade den väl runt 800 - 900 sc :)
silverknight.blogg.se

2015-07-09 21:15:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback