Dragonfeather

Snabb info:
Dragonfeather || Hingst || 8 år || Americans Paint
 
Dragonfeather eller Feather som denna skönheten också lyssnar på var gjord för western men han trivs inte med det så har skolat om honom till engelsk ridning och nu är han en lycklig häst. Han mäter 144 cm och är korrekt i kropp och ben. 
Supersnäll i hantering så som ridning. Det är inte mycket som skrämmer denna lugna killen. När han kom till mig var han en stressad kille i stallet men nu kan vi stå i många timmar och mysa. 
Feather har väldigt bra gångarter men ett plus för galoppen. Lagom motor i denna lilla kropp och vill alltid göra sitt bästa. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback