Dragonhunter

Snabb info:
Dragonhunter || Hingst || 12 år || Paint

 
En fantastisk häst med det största hjärtat som blir din bästa vän. Hjärta av guld på 165cm. Hunter är en orädd tuff kille med mycket personlighet. Han är tränad i både western och engelskt. Framåt men ej het. Hunter har ett bra steg i dressyren och hoppar fint.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ida Jansson

Söt

2015-04-11 18:55:59
URL: http://idamctree.weebly.com
Henriette Darkhall

Jag har den hästen. Ellerhur är den jätte söt?

2015-07-06 10:28:13
Moa Shadowheart

Hade den hästen förut... Sen sålde jag alla mina hästar.. Den är såå fin!

2015-08-11 10:54:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback