Dragonprincess

Snabb info:
Dragonprincess || Sto || 9 år || Morgan
 
 Dragonprincess är svart som natten med mycket bra typ och en tydlig överlinje. Hon har vackert huvud och stora sköna rörelser. Hon är stark och robust men på samma gång ädel och mycket känslig för signaler.
Runt 156 cm hög. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Rebecca Spiderstar

Jag har en fråga.
Varför heter alla hästar som du har något med Dragon??
Det är fint men jag undrar bara varför:)


Mina hästar har väldigt olika namn:)


Älskar din blogg <3

Svar: För att jag lättare ska kunna hålla koll på dem och då vet jag även vilka namn jag har så jag inte har dubbletter :)
silverknight.blogg.se

2015-09-18 22:33:21
Luna Haygren

Naaw, så sööt<3 Super gullig... Dröm häst<3

Kram...

2015-10-10 11:26:57
URL: http://lunahaygren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback