Tralalal

Har inte haft någon direkt blogg lust eller spel lust så när jag väl har spelat så har jag bara gjort uppdragen jag har samt dem dagliga uppdragen och druidträningen. Sen har jag loggat ut. Men igår när det kom ett nytt uppdrag så var det kul att spela faktiskt. Och ja, spelade på i några timmar och sen var allt färdigt. Alla stall, alla tävlingar, alla dagliga uppdrag alltså allt var klart. Rätt härligt och fick mig lite pengar och Warrior är uppe på lvl 11 nu ^^




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback