Dagen än så länge

Idag kom jag allt på att sätta på bandicam, så fotade lite. 
Drog med mig Emma och levlade lite.  Massa skoj :D
 
Dovah har nu blivit level 15 ( äntligen! ) :'D 
 
Vi tävlade i fpc, min bästa placering ever :P 
 
Låg trea ett tag men failade vid dessa piiip höbalarna och fastnade där typ, Men kom 4 och är nöjd över det, 
Var även Dovah´s första champ. Duktig pålle!
 
Och fick oss en ny söt människa till klubben, :) 
Sakta men säkert växer vi ^^
 
 
Tar nu ett lite break från sso och sätter mig och myser med min sambo istället! :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Regina Starknight

Hejsan, snygg blogg, är det Okej om jag länkar till din. så jag kan hitta fiske-kartan lättare :D

Svar: Hey. Tackar och självklart :)
silverknight.blogg.se

2013-08-10 23:32:07
URL: http://reginastarknight.blogg.se/
Emma Shortroad

En massa rännande fram och tillbaka med! haha :-P

2013-08-11 14:22:48
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Maja Weststorm

Åh haha visste inte att du tog kort! x) *skäms*

Svar: Heheh, jag är en stor smygfotograf ;) Inte alltid jag tar kort, men ibland så ^^
silverknight.blogg.se

2013-08-16 17:53:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback