Ekat tomt

Som rubriken säger, min blogg har ekat tom. 
Finns en del anledningar, jag har ingen insperation till inlägg. jag håller på att intervjua folk och skriver deras inlägg och sen tidsinställer dem. Jag har börjat spela skyrim igen xD
Så ni som fortfarande tittar in här och ser samma inlägg men ändå stannar kvar. PUSS på er! 
 
( Ett inlägg utan bild är tråkigt så här är en av dem senaste Skyrim bilderna :p )




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback