. . .

Har inte glömt av er men har ingen insperation till att skriva något till er. Och det händer inte så mycket på häst fronten heller. :/ 
Dragonborn och Dragonhunter är båda på level 13. Tar tid nu att levla dem. :/ 
Warrior funderar jag på att sälja.
Kungen är skitsnygg i kolsvart. 
Uppdateringen var både kul och tråkig. 
Kul med uppdrag, tråkigt att dem tog slut på typ 30 min.
Kom nya träns till FP som säkert alla redan har sett på diverse olika bloggar så jag tänker inte lägga upp det här. 
Ehm. Ja, nä nu tar vi och tävlar klart med Dovah så kan jag rida runt med min Kung sen. 
 
Glöm inte att hjälpa mig bestämma frisyr!
Jag behöver verkligen hjälp. Så driver du en relativt stor sso-blogg, så kan du väl länka mitt inlägg så mer folk kan hjälpa mig att bestämma? ;) 
http://silverknight.blogg.se/2013/august/new-makeup.html#comment




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback