Färgbyte

Skedde i natt här på bloggen, när du låg och sov ;)
Lite annat smått och gott kom till eller togs bort med. 
Det ända som jag vet och känner just nu är att headern ska bytas ut.
Hade tänkt ett annat tema till bloggen men skiter i det. Därav att alla bilder är fotade i gåd.
 Får se vad som händer till vintern. :p
 
Nya header bilder kommer iaf fotas under dagen. Så det kommer upp ny header senare under kvällen.
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback