Frågor hit och frågor dit

Oj oj oj, bloggen ekar tom på inlägg men det kommer komma upp jag lovar er. Varje söndag är det iaf inlägg som dyker upp och nu på söndag kommer ju först aintervjun upp!! :D Så spännande och se vad ni tycker om det. 
Jag har iaf haft kul att träffa er ( dem jag har träffat änså länge ) och få er att svara på mina mobbade frågor. ( vilket lät som bra frågor innan jag bad om folk att svara på dem xD ) Nu känns dem lite mesiga och ganska basic typ men ja.. Det blir nog bra. 
 
Har lite ide torka över inlägg faktiskt, så ge mig ideer om vad jag kan blogga om så det inte är tomt på inlägg 6 dagar i veckan! 
Puss på er! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback