Låång dag

Måste först och främst ta och tacka alla er som visat intresse för att bli intervjuade! Ni är så underbara! 
Måste tacka även er som har spridit ordet vidare, antigen sagt till era vänner eller laggt upp info på er blogg om att jag söker folk.
Ni förtjänar alla en puss! :D 

Har redan gjort klart hela 5 stycken på två dar :D Jag är stolt över mig själv. Har mer som ska fixas och tror jag orkar ta max 3 personer om dagen att intervjua då det tar sin lilla tid att skriva iordning samt fixa bild. Så ni som står på min lista ska bli, jag ska inte glömma av er ^^
 
Samtidigt som detta har pågått idag har jag knappt hunnit spela något, servern var nere många timmar.
Några intervjuer, mycket spring till närmsta brevlåda och hunnit med en del roliga stunder i klubben.
Ångrar inte alls för fem öre att jag släppte in er som är med, Ni är fan guld värda! 
 
Rensat lite bland bilderna som fotats idag ändå är det 102 bilder som ska gå igenom med nogrant öga och se ifall man kan göra något skoj med dem eller om det är bara till att kasta. 
 
Nu har jag iaf hunnit spela lite, tävlat, stallsysslor och några dagliga. 
Hunnit uppdatera klubbs sidan med, då några från klubben köpte miniskitar xD
Jag vet inte helt ärligt vad jag ska göra. Om jag ska köpa och levla upp eller bara nöja mig med att titta på när dem andra i klubben har.
Något jag iaf vet just nu är att Kungen vakar över dem och skyddar dem mot hemska saker.
 
 
Vårt lilla kärleksnäste, kramhögen eller kärlekshögen, kalla den fånig, löjlig eller va f*n du vill,  men vi gillar den!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback