Levlade med söta Sylvie

I torsdags så fick jag för mig att skicka iväg en vänförfrågan till Sylvie, mestadels för att vi brukar stöta på varandra på våra olika levlingsrundor och har alltid då växlat några ord med varandra.
( Mycket trevlig person på andra sidan skärmen ^^ ) 
Det var en ren chansning på om hon var inne eller ej faktiskt.
Vänförfrågan skickades iväg snabbare än blixten och sen bidde vi allt vänner :P 
Hörde av mig till henne och kollade vad hon gjorde och vart hon var.
Vi växlade några ord i vän chatten innan vi möttes upp och levlade iaf halva jorviks tävlingar tillsammans. :D 
( OBS! Bilderna är lånade av henne, från hennes blogg som ni hittar här då jag glömde av att fota oss :/ ) 
 
 
Hoppas på mer sånna tillfällen då jag personligen har mycket roligare under tiden :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sylvie Yellowstone

Whenever! (Y)

2013-08-10 11:08:56
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback