Muuusssik - Del IV

Ytterligare ett inlägg om musiken jag lyssnar på medans jag spelar sso ^^ 
Första delen hittar du här.
Andra delen hittar du här.
Tredje delen hittar du här.
 
Ni kanske inte lyssnar på samma musik som mig men tänkte ändå dela med mig lite. 
Finns sååååå många bra låtar men ska jag länka alla så kommer ni nog tröttna på mig samt inlägget skulle bli mega långt xD
Så vi kör lite olika och delar upp det i olika inlägg ^^
(Ser du inte video, kan du då trycka på låtnamnet så kommer du fram till låten på YT)
Och sätt klippen i HD för bästa ljud!
 
Paramore
Kan inte få ut ord för detta bandet. Big love! 
Hayley´s röst is to die for!
Känner att det finns så många bra låtar med Paramore så kommer lista upp några låtar här med ^^
 
Paramore - Monster
 
Paramore - Now
 
Paramore - Decode
( även ifall hon är sjuk så är rösten underbar! ) 
 
Paramore - Still in to You
Paramore - Crushcrushcrush
Paramore - Brick by boring brick
Paramore - Ignorance
Paramore - Decode
Paramore - Misery Business
Moving on.
 
All Time Low
Love love love love love!! 
Första låten jag hörde med dessa grabbar var en cover.
Fastnade för sångarens röst och googlade mig fram och hittade massor med underbara låtar med dem. 
 
All Time Low - Time Bomb
 
All Time Low - Weightless
 
30 Seconds to Mars
Ett band som jag lyssnar på lite då och då faktiskt. ^^
Dem har en del bra låtar och vissa av deras musikvideos får jag lite filmkänsla av. ( Se klipp nummer två. )
30 Seconds to Mars - This is war
 
 30 Seconds to Mars - Hurricane
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback