Varför..

Idag tog jag mitt beslut jag länge har funderat på. Har funderat på detta i över 1 månads tid, vägt fördelar mot nackdelar.
Men jag är inte längre med i klubben "Silversong Wolves Guild - SWG ".
 
Lämnade utan att säga något och fick direkt massa post och frågor i vänchatten av dem jag är vänner med från klubben. Då jag känner att det är lättare att svara på er frågor här än att skriva dem 40 miljoner gånger till er via post eller en chatt.
 
• Jag har tröttnat lite på att folk inte kan läsa ett schema man sitter och planerar i nästan 2 timmar.
• Jag har lagt ner så mycket av mitt IRL tid och liv till att försöka få folk glada genom ett spel.
• Folk som vill ha ett visst event men sen när eventet är så dyker personen inte upp.
• Folk kommer inte på eventen man sitter som sagt och planerar.
• Folk blir sura för att man kanske säger nej till vissa saker.
• Har sagt nej till att umgås med mina vänner och familj pga av klubben, då det var något viktigt event som jag var tvungen att hålla i. 
•  Även lite på hur folk beter sig i och utanför klubben. 
 
Det blev för mycket negitivitet från min sidan så hade jag stannat så vet i fan hur allt hade slutat. 
 
Visst, jag har haft extremt roligt i SWG och kommer inte glömma er. Har många minnen från er.
 
Men detta är vad jag känner och kände att det var rätt beslut att ta. Hade jag inte lämnat så hade jag nog bara blivit mer och mer negativ mot allt och alla. Tyvärr men så är det.  
Och för att jag ska slippa massa klubbförfrågningar så har jag gått och skaffat egen klubb.
Tyck vad ni vill om mitt sso val men jag känner på mig att detta är rätt och kommer gå bra. 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sylvie Yellowstone

Åh :<

2013-08-07 22:06:11
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Linda Suncamp

Hej hoppas du har det bra nu det var nog ett bra val att gå ur SWG fast Malin är väldigt besviken:/

Svar: Antar att det inte är bara Malin som är det men som jag skrev, det blir bäst för alla såhär.
silverknight.blogg.se

2013-08-07 22:24:47
URL: http://jorviksgirls.blogg.se
Nadia Mountainnight

Jag förstår dig, tid och känslor är ingen bra kombo, men vi hade roligt när du fanns med oss! ;-)

Svar: Jag har också haft roligt med er, och inget jag kommer glömma i första taget. ^^
silverknight.blogg.se

2013-08-07 23:16:30
Sophia Silverfield

Fick reda på detta på Skype via mobilen (mitt internet har stängt av sig) Du är en väldigt kul person att va med. Kommer sakna dig som in i norden i klubben. Men vi kan även träffas utanför ^^

Svar: Du kramar ditt internet för dåligt ;) Kommer sakna vissa av er med och man behöver inte träffas i klubben bara , finns självklart utan för ^^
silverknight.blogg.se

2013-08-08 10:47:31
Sandy Eveningforest

Vi kommer att sakna dig med, hoppas det går bättre i framtiden för dig
// Kram Sandy Eveningforest

2013-08-08 11:45:51
Amanda

<3

Svar: <3
silverknight.blogg.se

2013-08-08 16:19:28
Alva Youngdaw

Synd:-|Men det viktigaste är ju att alla är glada och om du kännde så så förstår jag det. 'kram':love:

Svar: Ja men precis, och jag kände det på mig att hade jag inte lämnat så hade nog ett helvetae brutit ut och då hade alla blivit arga på alla typ. Så lika bra att bara lämna och ta konsekvenserna sen. Men vill man hänga med mig så är det bara att hojta till :D
silverknight.blogg.se

2013-08-09 11:21:03
Uttervargen/Norris

:c Eve ;-( :c Wäääää Saknar dig 8c Hoppas du har det bra :love: Men kmr sakna dig från SWG xc

Svar: Saknar vissa av er :/ Hoppas ni har det bra utan mig i swg.
silverknight.blogg.se

2013-08-11 12:12:44
chloewatervallystarstableblogg.blogg.se

:-s;-(:blush:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback