Bergsklättring forever alone

 
En kväll i helgen hade jag tråkigt och tänkte logga in och leka med mina kära vänner, kommer in och är verkligen forever alone. :(
Då inser jag att mina kära medlammar har ett liv utanför sso.
Jag är mobbad.
Bestämde mig för att klättra med Smash, han var inte så stadig på tassarna och var lite rädd av sig men när vi väl kom upp då var han mallig :D
 
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback