Event - Tipspromenad

Dagens event var det jag, Amanda och Frida som höll i. Vi hade planerat ihop en tipspromenad.
Vilket gick kanon bra, jag har fått träna på mitt tålamod och det är ju alltid bra ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åh en random (snodd) bild från Nemo
 
Det var 4 olika grupper. Grön, Blå, Rosa och Vit. Alla kämpade på och det var väldigt lika men var bara en grupp som kunde vinna och den gruppen som hade kämpat ihop mest poäng var grupp GRÖN! 
Grattis till grupp grön igen och bra kämpat resterande av grupperna :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

FYFAN vad jag är duktig! :D

Svar: Klart du är :D
silverknight.blogg.se

2013-12-20 08:39:37
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback