Event - Uteritt + grillning + frågesport

Måndagens event innehöll uteritt, grillning och frågesport.
Nemo (som vi alla vet är klubbens ridlärare) hade planerat en lite mysig uteritt för oss och som avslutning lite grillning. Under dagen hade dock Haley kastats in och det blev även 20 frågor att svara på.
 
Jag och Ellie N var riktigt grymma och fick lika mycket poäng. 
Jag vek mig och gav vinsten till Ellie N så mycket bra kämpat, fruktansvärt bra kämpat alla som deltog ^^
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ellie Northfall

Och jag som trodde att jag var superduktig :O
Haha ^^,

Svar: Du är superduktig :D
silverknight.blogg.se

2013-12-12 14:20:17
URL: http://kladdkrita.deviantart.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback