Hitta Nemo inspirerad spelare?

Igår hittade jag en intressant spelare uppe vid Will.
 
Asså denna spelaren måste ju vara ett stort fan av filmen Hitta Nemo? 
Liksom såhär mycket fisk har jag aldrig sett en spelare innan ;D
 
Spelaren verkade vara afk så jag hann hoppa av hästen min och springa fram och ta mig en bild och sen sprang jag iväg fört och fnissade för mig själv 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback