Intervju med...

... Jasmine Longburg
 (Slänger upp en ursöt och gammal bild på oss två <3 ) 
 
 

1. Beskriv dig själv med 3 ord.
• Lat, hungrig och trött

 

2. Hur många hästar har du?
• 3 st

 

3. När började du spela sso?
•  En gång i tiden! Minns ej när.. Mars?

 

4. Har du ägt någon klubb?
• NOPE, behövs inte när jag redan är med i bästa : ] (sneaky dragons)

 

5. Favoritras på sso?
• Åh, ponnysarna kanske? Eller Paintarna kanske!

 

6. Din hat tävling är?
• Kanintävlingen alla gånger..

 

7. Favorit tävlingen är? 
• Steves, enkel och snabb!

 

8. Vad tycker du om Championaten? 
• Roliga :D

 

9. Hur många championat rosetter har du? 
•  Inte många!

 

10. Favorit Championat?
•  Fpc :)

 

11. Det första du gör när du loggar in på sso är? 
• Matar och vattnar pånisarna!

 

12. Hur många timmar spenderar du på sso?
• Per dag? 0!

Per vecka? 0!

Förut? 2 per dag kanske!

 

13. Rider du irl?
• Nope!

 

14. Skritt, trav eller galopp om du ska rida någonstans på sso?
•  Skritt :) (nej.. galopp förmodligen!)

 

15. Favoritplats i sso?
• Steves, mycket folk, det är min grej haha

 

16. Vilket stall bor du i, och varför? 
•  Steves när jag var sr. Centralt och bra! Men nu när min sr är slut så är jag moorland såklart

 

 

Jag tackar dig så jätte mycket för att du ville ställa upp och önskar dig all lycka till med spelet :D 





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback