Dop

Igår var jag på dop irl.
Min systers son döptes och jag fick vara fotograf :P 
Dock fick jag inte med bilderna hem då det inte var min kamera men jag kommer att få alla bilderna någongång framöver. Tog extremt snygga kort på min lille bror som jag själv är riktigt stolt över! Och han är även så snygg ;)
Men tog några kort på korten i kameran så man ser ju iaf lite ^^
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback