Jag blev fattig...

Idag så handlade jag loss. Hade 9905 js när jag började, och nu har jag ca 1700 js kvar xD 
Men, Dovahkiin fick sig äntligen en egen färg och utrustnig och Hunter fick sig ett namnbyte ;) 
 
Allt började med att jag mötte upp snygga Amanda med sin nya Appis och vi stog och diskuterade namn, så red vi ner till gubben och kollade och då började tankarna kring att byta namn på alla mina hästar, Dyr historia men byta namn på en häst i veckan kanske? 
Han heter kallas fortfarande för Hunter eller Jägaren men detta blev så mycket bättre! 
Say hello to Dragonhunter ;)
 
Dovahkiin fick sig en egan färg, han kommer att bli gul! istället för att springa runt i tävlings utrustningen hela tiden så när vi inte tävlar, kommer han vara Gul :D 
Måste nu spara ihop så jag kan köa en vis tröja men sen är nog det färdig med den gula Outfiten :D 
Spännande ^^




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback