Jag + rubriker = KAOS!

Loggade in strax efter 3 och gjorde lite små saker innan jag stack till gåd och fortsatte med uppdraget. Och för er som inte har kommit så långt, samt inte ens börjat med det så blir detta som en spoiler för er typ. 
 
 
Fotade dessa tre bilder innan jag beslöt mig för att joina en natt grillning ^^
 
Korven tog slut, alldeles för fort som vanlig ( -.- ) men vi satt kvar ändå och snackade lite. 
Vet att Alexi läser här men om du, Jenny läser här så säger jag till dig:
Var skoj att träffas, brukar se dig lite här och där runt om i Jorvik. Du verkar även vara en skön person :)
 
Thats it for me now, Time to sleeeeeeeeeeep. Zzzzzz...
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Jenny Snowhill

ÅH TITTA DÄR ÄR JU JAG. 8D
Ja, det var trevligt och träffa dig med! :D Som jag sa i figge, vi får göra om det! :D Mejla mig gärna så kan vi lägga till varandra på vänlistan c':

2013-07-21 00:35:22
URL: http://Snowhill.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback