Lista

Tror att denna listan går runt på en hel del sso bloggar just nu.
Jag kopierade iaf den från Lucy Westlake ( för någon dag sen, inte orkat svara på den än xD )
Men here we go!
 

SIMPEL FAKTA
1. Namn? Evelina Silverknight ( kalla mig Eve ^^ )
2. Ålder? Snart 23 år (fyller år 25 Juli)
3. Vart bor du? Silverglades hästsportcenter
4. Bor tillsammans med? I´m forever alone, om inte Amanda W vill bo med mig ;)
5. Husdjur? Inga.
6. Färg på ditt hus? Vitt, Herrgården i vg ;)
7. När är du född? 1990
8. Vad gör du just nu? Bloggar, svarar på denna listan, redigerar bilder i ps och kollar på Dexter och dricker Cola <3
9. Vilket år tar du studenten? Redan tagit.
10. Något jobb? Nej (Slavarbete i sso? xD )
11. När gick du upp i morse? Ehm, sent. Så runt 13 kanske?
12. När ska du sova ikväll? Senare runt 03-04 kanske. Beror på när jag är trött.
17. Dagens klädsel? Denna ;)

19. Dagens roligaste? Buggade mig in under fp tornet/cafe pinta. Massa skoj :D

 
20. Har du många vänner? En del ^^

FAVORIT:
21. Färg? Svart, rött, Vitt
22. Stad? Ehm, Fiskebyn

SENASTE:
23. Personen du tänkte på? ingen aning om på sso men irl, min sambo ;P
24. Gången du var i Fiskebyn? Idag
25. Gången du var i Firgrove? Idag

ANTINGEN ELLER:
26. Svart eller vitt? Svart
27. Fiskebyn eller Silvergladebyn? Fiskebyn
28. Randigt eller prickigt? Randigt

ANTAL:
29. Personer du hatar? Hata är ett starkt ord, ogillar en del personer om man kan säga så.
30. Personer du älskar? Finns en del som har en härlig plats i mitt hjärta ;) <3

VEM:
31. Hade du senast en KIK-konversation med? Jasmine Longburg
32. Vill du kasta en sten i huvudet på? En del personer.

VAD:
33. Gör dig glad? Folket i klubben, SWG <3
34. Gör dig ledsen? Bråk, tjafs, för mycket funderingar kring framtiden.
35. Längtar du till? Positiva saker. ^^ Nästa Dreamhack event kanske? xD
36. Ångrar du något i ditt liv? Isåfall vad? Har gjort en del misstag men inget jag rabblar upp här.

 

ALLMÄNT OM STARSTABLE:
33. När började du spela? Skapade kontot, spelade färdigt gratis tiden, köpte första Star Rider den 8 Mars 2013.
34. Första klubben du var med i? Någon random, kommer ej ihåg namn. Sen någon mer och sen SWG.
35. Har du haft en egen klubb? Vad hette den? Nej
36. Någon dröm? Drömde att vi bara vad 4 pers i swg i natt. ( SWG är numera en full klubb )
37. Hur många hästar har du? 4 st. Nightdancer, Nightwarrior, Nightking och Dragonborn
38. Färg på orginal-hästen? Skäck, brunvit med brun man.

39. Antal starcoins? 285 tror ja...
40. Antal Jorvik Shillings? 9800 något.
41. Snyggaste jorvikbon? Jag? ;)
42. Fulaste jorvikbon? ehm, måste nog vara Marley? Kolla in hans face liksom. xD

 

VÄNNER:
43. Första vännen? Ingen aning.
44. En vän du mår bra när du är med? Folket i klubben, SWG <3
45. Någon som det är omöjligt att inte vara glad med? Finns en del ^^
46. Någon du lärt känna som du aldrig trodde att du skulle känna? Ehm. Ingen aning, lärt känna många personen genom sso :)
47. Någon syster? Irl - Ja, halvstora syster (Anzia Bravedaughter)

  
48. Någon bror? Irl - ja, lillebror ( Julia Darkweb, ej aktiv dock ) 

49. Är du gift? På sso ja med Jasmine Longburg, Irl nej.
50. Någon bästis? Jasmine Longburg är iaf på första plats! Sen finns det några mer jag har klickat med väldigt bra.
51. Någon du önskar att du pratade mer med: Finns väl en del där ute som jag hade velat snacka mer med men som inte har tid för mig :P
52. Någon du har mycket minnen med: Jasmine Longburg <3





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Snövarg

Klart jag vill bo med dig <3 puss! :blush:

2013-07-10 06:30:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback