Silverglades nya modebutik, The Fashion Barn!

Hejsan alla!
En ny cool modebutik, The Fashion Barn, har öppnat i Silvergladebyn!

Modebutik:
- Den stora modebutiken, The Fashion Barn, i Silvergladebyn har fått in ett stort lass av de mest populära kläderna på Jorvik och slår därför upp sina portar tidigare än beräknat! Botanisera bland butikens olika kategorier! Upptäck nyheterna! Spana in alla favoritoutfits! Affären och dess utbud kommer förändras i framtida uppdateringar!

 Modebutiken The Fashion Barn!

Nya kläder:
- Mängder av nya kläder kommer finnas i den nya modebutiken, The Fashion Barn. En utav de mest populära seten är det snygga dressyr-setet!

Det snygga dressyr-setet!

Highscore reset:
- Äntligen är det dags för ännu en nollställning av alla tävlingsresultat! Från och med idag har alla chansen att ta nya toppresultat igen! Lycka till allihopa!

Bug Fixar:
- Vi har gjort några små ändringar som innebär att man inte längre kan använda sig av lagg för att få bättre tider i races.

- En del dagliga uppdrag och tävlingar gav spelaren XP. Detta är nu fixat och de som de berör kommer nu ha rätt mängd XP igen. 

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
snövarg

En otroligt tråkig uppdatering tycker jag :P det finns ju redan femtielva tusen olika kläder att välja på. Men tydligen behövdes det fler ;)

Svar: Enligt Jas så kostar allt sc med, är på väg dit nu för att bekräfta detta... Två uppdrag fick man med, mina är redan slut. -.-
och ingen nya hästar! :'(
silverknight.blogg.se

2013-07-03 15:01:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback