Woop woop

Har nu hållt i några dagar med en färg ändring samt flyttat lite boxar hit och dit på en testblogg.
Känns lovande och inte klar än men jag jobbar på det och inom snar framtid ligger den här istället för på testbloggen. ^^
Så kommer även hunter att få vara med i header bilden :P
Lila, svart och vitt temat kommer alltså inte finnas kvar här längre, kommer ny färg. Lite sommar känsla.
Kommer väl ändra färger senare till hösten men det tar vi då xD
 
Så inte så mycket sso tid men jag pillar med sånt jag tycker är skoj.
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback