Byter pålle

Det är nu dags för mig att släppa ut Kungen på bete tillsammans med Dancer. Dancer har gått med Warrior tidigare men nu har Kungen fått hårdtränas länge så nu ska han få sommarlov ^^
När jag lämnar Kungen så hämtar jag hem Warrior istället, nu är det hans tur att ridas å bli av med sommar magen ;) 
 
 
 
 
 
Tog mig en tur upp till Valedale sjön och lät honom svalka av sig lite efter loppet vilket han uppskattade. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback