Dejt med mitt ♥:a

♥ Bästa dagen i hela mitt liv! ♥
 
Det började med som en mysig liten picknik. 
Då vi hade vart i från varandra så länge så slog vi på stort då Jasmine äntligen har gått och blivit sr igen. ^^
 
Men efter bara någon minut kom en skylt mellan oss. Stämningen blev så dålig att... 
 
Hon dissade mig. :( 
Satt kvar på marken å grät då hon lämnade mig så plötsligt. 
 
Men hon kom tillbaka! =D 
Jag läste noga vad som stog på skylten och fick där reda på vårt nästa mål. 
 
Vi kom fram till vårt slut destination och från ingenstans kom frågan. Jag höll på att dö av lycka :''''D 
 
OMG JAG ÄR SÅ LYCKLIG OM KOMMER ALLTID VARA DIN! ♥
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback