Fin text här

Detta grymt snygga ekipaget var det jag var ute och tävlade lite i natt ^^
Hon hade själv vart en redig flicka å gjort en hel del tävlingar men dem hon hade kvar var allt skoj att göra. 
 
 
 
 
 
 
Kändes lite konstigt att inte se Kungen springa utan en stor och ståtlig frieser. 
Var bara tvungen att ta llite kort och ja, funderingarna kom på om jag med ska skaffa mig en frieser. ;) 
Vad tror ni, skulle Evelina passa på en frieser? 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Amanda

Alla passar på en frieser :D älskar alla bilder ! Och från och med nu ska jag aldrig tävla igen ;)

2013-06-25 06:24:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback