Kungen VS Warrior

Nu har Kungen fått komma ut på bete tillsammans med Dancer. :) 
Hagen är stor och fylld med massa grönt härligt gräs och även en del av skogen så dem kan komma undan lite :) 
Igga mina "snygga" målnings skills... 
 
Dancer och Warrior kom fram till staketet när jag kom ridandes på Kungen. 
 
Släpte iväg kungen så han kunde hälsa på Dancer, hann knappt vända mig om innan dem körde igång lite bus och när dem upptäckte att jag tittade på dem så slutade dem :P 
 
Tränsade Warrior medans Kungen och Dancer sprang i väg. Warrior var glad över att se mig och jag antar att han ser fram emot att få arbeta lite nu i sommar ^^
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback