Olika bilder = olika dagar

Tar bilder när jag spelar men glömmer att lägga upp dem samma dag så nu har jag ingen koll när det var xD
 
Hängde iaf på Luca Wolfborn en kväll, han gjorde sina uppdrag och jag hängde på ^^
När vi kom till Steves så blev Luca populär xD
 
Sen så vet jag igår vid 19 så hade vi en western lektion som Violet Lightforce hade. ^^
Vi var få men duktiga och lyssnade samt svarade på frågorna som ploppade upp =D
Efter teorin red vi till Marley och gjorde grupptävling. (: 
 
Sen igår kväll runt 22 hittade jag min syster =D Så drog med henne till Gåd och visade ett uppdrag som inte står med eller syns på kartan (:  Hon hade lite svårt att stå still men fick allt kort på oss (; 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback