Så...

Har nu suttit hela natten, ja, HELA natten och kodat och haft mig. När jag oftast början med en design så vill jag helst göra klart den och det gjorde jag nu ^^
Har haft grund designen tidigare på min privata blogg och gillat den då man har två sid menyer. Och sen bytte jag och har länge funderat på vart man kunnat hämta ner desigen igen och hittade innan. 
Så Adaras.se är skaparen av själva grunddesigen, jag har ändrat i menyerna flyttat hit och dit och ändrat färg på det mesta som ni kanske ser. xD 
 
Nu ska jag sova några timmar inna jag åker iväg till Ullared, AWESOME! 
Kommer inte dyka upp några inlägg under dagen men skulle bli jätte glad av att se massa fina kommentarer när jag kommer hem :'D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback