Störande saker / bugg?

Har stört mig på några saker väldigt länge nu och nu inatt äntligen orkade jag fixa bilder samt skriva ett inlägg om det. 

1. I full galopp så åker höger armen fram och tillbaka vilket jag stör mig på väldigt mycket, Titta på det när du galopperar för fullt. 
 
2. I traven så ska man ju hoppa upp och ner, det vet ju alla som rider eller har ridit någon gång i sitt liv. Men i spelet så hoppar ens gubbe åt vänster istället för upp och ner. Något som stör mig väldigt mycket med.
 
3. Sadelgjorden?! Vart är den? Hur sitter sadlarna ens fast? o.O Liksom hallå? En sadel måste ha sadelgjord för att ens kunna stanna kvar på en hästrygg. Sitter sadlarna fast med lim? Silvertejp? Ge mig ett ordentligt svar till varför eller fixa en sadelgjord..
 
4. Detta har jag upptäck på senare tid. 
Men när du fixar dem olika stallarna och ska ge vatten så står det Matar. Det är grymt irreterande. En enkel lite bugg kanske? Någon som har skrivit lite fel i koderna kanske? Vad vet jag, men störande iaf.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Maggie Westbridge

Vad ska det stå istället för matar, "vattnar"? XD

Svar: Jo jag tycker faktiskt det även ifall det låter lite fel, liksom du ger hästen vatten inte mat 2 gånger xD
silverknight.blogg.se

2013-05-01 22:16:35
URL: http://Jorvikmyggan.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback