woop woop

 
Idag hade vi en lite frågesport med klubben jag är med i ^^ ( Silversong Wolves Guild ) 
Riktiga kluriga frågor om både SSO och från SWG. Då jag är rätt ny i klubben, gick med i fredags så var just klubb frågorna lite svåra men löste sig ändå och jag kämpade på bra och fick ihop hela 6 poäng och vann allt =D 
Dock kommer vi ha några mer grejer under veckan och få poäng för det och resultatet kommer vi få reda på på söndag under vårat klubbmöte och då får vi även reda på vad det är vi har "tävlat om" Spännande =D 
 
Är du sugen på att gå med i denna fina underbara social klubb? Tveka inte att höra av dig till Malin Wolfpaw 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

Oh på min Birthday :D

2014-02-26 10:05:33
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback