Frågestund

Jag tänkte att ni ska få chansen att lära känna mig bättre så ni får fråga PRECIS vad ni vill. :)
Med tanke på folket i min klubb känner mig så varför ska inte ni som läser här också få känna mig? 
 
Se allt som en frågestund, ni kommenterar er fråga/frågor och jag svarar på dem. Ni får fråga både om mig som spelaren Evelina men även om mig som person bakom skärmen. sounds good?
 
Sen kan vi ju även göra det som en liten tävling, den som kommer med mest frågor vinner något smaskigt? ;D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback