Hug hug hug

 
 
Igår var det Annie som fick ta mötet, eller? ;) 
Nä, Annie behövde hjälp och jag erbjöd mig att hjälpa till och helt plötsligt var klockan dags för möte och jag orkade inte logga ut och sen logga in på Eve för att sen logga ut och sen in på Annie igen. Så Annie fick leka ägare ;D Var ett möte med mestadelens Andalusier, en Frieser och en staris ^^
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Claudia Winternight

Hej, vet inte om just du råkat ut för detta men Jag hade ett problem med kodmallarna på blogg.se och jag vet att flera har reagerat på detsamma, så nu tänker jag sprida vidare lösningen :)

Man kan trycka ner ctrl alt när man är på översiktssidan. Då kommer en meny upp. Klicka på design, och voilá, tillbaks till gamla blogg.se :)

2013-11-21 18:47:14
URL: http://jorvikjokers.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback