Info ang intervjuerna

Då jag har jagat totalt 13 personer i över 1 månads tid utan att få resultat så kommer det bara att dyka upp 3 intervjuer till.

Har försökt breva dem, bli vän med personen och även skrivit till personen när jag ser personen. Så nu kommer som sagt bara 3 till upp sen är dem över.  
 
Jag vill ändå ta och tacka dem 30 personerna som har ställt upp! Ni är guld värda och jag fick mig allt nya vänner :3
Vill även tack ni som hjälpte mig precis i början med att länka mitt inlägg på era bloggar så jag hittade mer personer att intervjua :)
 
Puss på er alla!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Haley (Harley ehehehe )

Du kan ju intervjua alla i klubben så får du lite mer intervjuer ehehe :D

Svar: Heheh ställer du upp då eller? xD
silverknight.blogg.se

2013-11-27 01:29:32
URL: http://ssohaley.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback