Klubbtävling mot WR

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Omg. En sån spännande eftermiddag idag alltså :D
Var ju tävling mellan oss ( Sneaky Dragons ) mot Water Roses. 
Personligen tyckte jag att det var maffigt när WR stog samlade fint inne i RH när vi i gult kommer in travandes. ;D 
Vi tävlade och hejade på våra käraa medlemmar som kämpade och kämpade. Vi har ju trotts allt nötat banorna minst 2 dagar denna veckan och gud var duktiga alla var! Tyvärr kom vi inte hela vägen fram men kammade ändå hem 2 poäng. :D 
Viktigaste är ju inte att vinna utan det är resan dit och alla skrattanfall man får. (;

Jag tyckte det var jättekul att tävla mot en annan klubb och detta var lyckat, inget fusk, inga sura miner och hoppas verkligen att Sneaky Dragons kommer tävla mot någon/några andra klubbar framöver.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

Världens bästa Sneakydragons <3

2013-11-03 19:02:37
URL: http://starstablesverige.blogg.se/
Emma Shortroad

Aw!! Att jag missade! :(
Somnade hemma i soffan!

2013-11-04 11:12:54
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Sara Flowerlord

Hej, man mst va minst 18 för att få va me va? E de okej att va me om man nt riktigt e 18 än tror du? c; Ja e 17 :s Din klubb ser riktigt trevlig och aktiv ut! :3

Svar: Det står på din blogg att du är 13 så jag vet inte vad jag ska tro på.
silverknight.blogg.se

2013-11-08 20:28:19
URL: http://flowerlord.bloggplatsen.se
Ellie Northfall

Asså titta!!! Jag hade precis gått med i klubben och det här var mitt första event! Jag missade min tvåårsdag :'(

Svar: Åhh nej! :'(
silverknight.blogg.se

2015-11-16 15:43:06
URL: http://ellienorthfall.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback