Kull

Igår kväll stog det Kull på schemat vid Jorvikstallets Arena. När vi kom dit så var vi inte dem enda där utan jag såg två andra klubbar och sen några andra spelare. 

Som vanligt vid event blir jag ofta störd av spelare som vill joina och ber dem då att vänta så kontaktar jag dem efter vårt event. Och min Ignorera lista blir bara längre och längre. Efter eventen tar jag bort dem jag har ignorerat. ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
Under eventets gång så hittade jag dessa två ubersöta tomtar, var tvungen att fråga om jag fick ta kort med dem.
Till vänster har vi Julia Mcstar och tomte till höger Amanda Snowstar
 
Sen efter x antar kullomgångar (som jag förorade på) körde vi kurragömma vid stallet och jag och Nemo hittade ett väldigt privat ställe där vi stog och pratade hemlisar :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

Mihihihi <3

2013-11-20 12:46:28
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback