Rykten hit och rykten dit...

Gillar att jag är beundrad på så många ställen :D
 
Men har kvar att jobba på vissa :/
 
Jag vill ha mer uppdrag med dem olika Familjerna, Alltså hos Jarlasson, Goldspur och Sunfield. Även lite mer med Wolf Hell Inn
Ser fram emot att få hjälpa till familjerna på deras gårdar. :3
 
( Rykterna har nog ökats lite, men detta inlägget skrevs den 16 Nov. )




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback