This makes me mad

 
Ser mer och mer folk i gult och speciellt i vår klubboitfit, spelare körde ett gult träns innan jag fick bilden. Hon bytte alltså om till det gul/svarta/gråa och sen ignorerade det jag skrev i chatten.
Blir så fruktansvärt trött på att folk ska sno, speciellt en annan klubbs outfit.
Seriöst, skapa en egen!
-_-




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Har sett att det förekommer mer och mer att medlemmar rider runt i gult och svart som dessutom är kopierat rakt av på våran outfit :(

2013-11-26 13:40:01
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Esmeralda Silverforce

För det första så finns det absolut medlemmar som faktiskt inte känner till att det är en klubboutfit, de tycker bara att den är snygg. För det andra så kan ni faktiskt inte kräva att de inte får ha på sig samma outfit, eftersom alla spelare har samma tillgång till all utrustning i spelet, och dessutom lika rätt att använda den. Tänk om alla klubbar skulle ha en egen klubboutfit och sedan kräva att folk inte fick använda den, då skulle ju ingen kunna använda utrustningen alls. Det är ju problemet som uppstår med begränsat urval i spelet, och det får man tyvärr finna sig i :P

2013-11-26 15:44:18
URL: http://monokerus.se/
Nellie

Jag tycker ni ska känna Er hedrade att andra spelare vill se ut som Er. Det borde ju vara positivt att ni inspirerar andra.

Svar: Klart man blir lite glad när någon är gul men samtidigt så blir man lite arg när man ser då att det inte är en av oss.
silverknight.blogg.se

2013-11-26 22:09:00
Fiona Mcpaw

Hmm, jag gillar gult och tycker kläderna ni har är snygga. Är det bäst om jag inte har liknande då? :(

Svar: Klart du får ha det, jag kan ju inte hindra dig till att inte köpa det. Men att kopiera exakt en annan klubbs outfit tycker jag personligen inte är okej.
silverknight.blogg.se

2013-11-28 01:11:05
Regina Starknight

Jag har ju dom för att jag gillar gult o att min friser är en geting :)
o sedan så försöker jag smyga mig in i eran klubb utan att behöva gå ur Rainbow Dragons :P

Svar: Yepp och din häst smyger in bra ;)
silverknight.blogg.se

2013-11-28 19:36:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback