Tips! :)

Spelar du något instrument? Tex Gitarr, piano eller varför inte Tvärflöjt? Eller är du mer inne för att skapa egna armband/halsband eller örhängen? 
Då har jag två olika sidor för dig som jag tycker att du bör kolla in och beställa ifrån!
http://www.parlgrossisten.se/
http://www.notlagret.se/
 
Finns extremt många notböcker till dig som spelar något instrument och samma för dig som är inne för att pyssla med fina pärlor. Massor med fina kedjor och band finns! 
 
Jag tycker allt att ni ska kolla in och beställa hem massor med fina grejer. 
Det går snabbt att få hem sina varor då det packas nya ordrar varje dag. 
 
Såhär inför julen kan det väl vara kul att ge sin mamma/pappa/bror/syster eller annan nära person till dig ett egen gjort armband/halsband? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback