Utställning - Tema Orange

Igår kväll var det utställning hos oss.
Valde färgen orange då jag inte sätt så mycket oranget ute i butikerna så mina kära medlemmar fick allt mixa och matcha. :D 
Jag var själv sen och stressad irl så hann inte kolla igenom gaderoben för att ens kunna vara orange med dem. Och så kände jag att vinnare kommer presenteras ikväll under mötet. 
Och missar man mötet ( eller inte är med i klubben men ändå vill veta vem som vann så hittar du det längst ner ) 
Alla är så söta men det kan bara vara en vinnare. Och det är en person som har matchat ihop det snyggt till hästen och den som får den stora äran att vinna är...




...Violet Crazypaw
Stort grattis och bättre lycka till nästa gång för er andra :3




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback