"Vad mer förutom SSO spelar du?"

Emma Shortroad (är i farten igen (; och bestämde detta inlägg) Ni hittar hennes blogg genom ett klick på bilden

Jag spelar även: ( Detta är dem spelen jag spelar på min kassa bärbara burk ) 
World of Tanks
 
Man är en (man kan vara mer men man spelar på en åt gången ) pansarvagn och brummar runt och skjuter på andra pansarvagnar. 
Massa skoj men jag är så kass så jag bara dör hela tiden. Dock fortsätter jag att spela ändå xD
 
Har visat bilder från Skyrim tidigare och har även en kategori här på bloggen om Skyrim :3
 
Gud jag vet inte vad jag ska skriva eller visa för att ens kunna förklara detta underbara spel. 
Ni kan ju kolla in den kategorin eller googla om ni är intresserade av att se en LITEN del av man kan göra.
 
Alltid vart kul när någon annan spelet BF så jag snodde sambons BFBC2 och installerade på datorn.
Spelade väldigt ofta innan men nu på senare dar har det trappats ner, SSO har tagit över ^^

När sambon har fixat iordning sin burk då vet jag inte hur ofta jag kommer synas inne på sso btw... 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Nemo

Skyrim <3 Sture kan vi inte börja spela minecraft? De e ju så jävla grymt!! och nu finns de ju hästar :D

Svar: Jag hatar minecraft, haha :pDu får spela och så får du fota dem :D så som jag visar upp mina fina drakar i Skyrim <3
silverknight.blogg.se

2013-11-10 20:41:22
URL: http://starstablesverige.blogg.se
Anonym

Jag skulle vilja veta vad du hade valt för namn på din karaktär och alla dina hästar om du hade fått välja VAD som helst? :)

2013-11-10 20:47:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback