" Vilka hästar du har och vilka du tycker om mest "

Rubriken önskades av Annabelle Wolfhand och hon bloggar här:
 
 
Jag har i skrivande stund hela 8 häster. (vet inte vad som hände, senast jag räknade hade jag 5 st... )
Att rangordna hästarna låter extremt hemskt men visst, det finns självklart dem jag gillar mer och mindre.
Alla är söta och speciella på sitt vis. 
 
 
Men i förstunden går ordningen såhär;
1 - Dragonking (Oldenburgare - Level 15 )
2 - Dragonspirit (Selle Français - Level 11 )
3 - Dragonsmash (Paint - Tabino - Level 5 )
4 - Dragonborn (Engelsk fullblod - Level 15 )
5 - Dragonflame (Akhal-Teke - Level 15 )
6 - Dragonhunter (Paint - Overo - Level 15 )
7 - Dragonfighter (Andalusier - Level 15 )
8 - Dragondancer (Jorvikiskt Varmblod - Level 15 )
 
Tex Dancer kan jag inte sälja även om jag inte vill ha honom. Han kan inte säljas för han är min starthäst.
Kungen har jag kvar för jag älskar hans utseende, vit bläs med 4 höga vita strumpor. + han har plockat hem en del rosetter. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback