Where did the horses go?!

I fredags kväll/natt brummade jag runt lite på både Sippe och Flame och fotade lite vildhästbilder. 
Upptäckte då detta
Inga lösa hästar i hagen :o
Dem är verkligen väck. 
Så här såg det ut dagen efter. 
 
 
Ehm, bugg kanske eller försvinner dem verkligen på natten? :o 
Är det någon som släpper in hästarna så dem får sova i ett stall tro? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Matilda Silverwater

Hade du på vildhästbuggen när de var försvunna? T.ex. Lorettas häst förvinner ibland när man har den på nämligen. Annars vet jag inte!

Svar: Jaha! Så långt tänkte inte jag på. Och ja, den var på xD
silverknight.blogg.se

2013-11-05 08:36:44
URL: http://Silverwater.blogg.se
Haley (Harley ehehehe )

tänk vad mysigt det skulle vara om det kom en dailyquest som gick ut på att man skulle ta in dom i stallet på kvällen, sötishestar!

2013-11-05 13:50:11
URL: http://ssohaley.blogg.se
Anonym

När du har vildhästbuggen star du bort spelarnas ryttare och typ loretta och nov hästar xD

2013-11-06 21:51:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback