Åskviggens Cirkel

 
Bilden är tagen igår och jag har inte än gjort sprickorna för idag, men nu är det inte långt kvar innan jag blir Beundrad på den faktorn :D 
 
Jag har räknat lite, ( Vilket inte är min starka sida så rätta mig gärna om jag har räknat helt galet fel )
På en vecka för man ihop hela 780 poäng 
( 26 x 30 = 780 )
Jag saknar 1550 poäng
( 6000 - 4450 = 1550 )
Och tar jag alla sprickor i 2 veckor till så är jag beundrad sen :D 
( 780 + 780 = 1560 )
 
 
Hur långt har du kvar innan du blir beundrad? :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

100 år typ? haha nejmen ska räkna faktiskt :D

2013-10-05 09:46:11
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback