Bus med Nemo pemo?

oj oj oj, vart ska vi börja tro? ;) kanske med stor bokstav? OKEJ DÅ!
 (bildbomb)
Som ni kanske läste i ett tidigare inlägg så var jag i gåd och letade platser inför ett event med klubben. (här)
Nemo red ponny i western stuk och det ville jag se så jag drog henne till gåd, rättare sagt jag drog henne till Dark Core´s plattform.
 
Nemo blev ett spöke sen hon plurrade.. Hon jagade mig en stund. Läskiga människa.. 
 
 
 
En mångå "grej" kom upp när man krockade med pelaren och jag ville in. Fick inte komma in men fick se mig själv från en anna vinkel. Spännande..
 
Nemo försvann (får att köpa sc) så jag red balansgång med Kungen. Modiga häst <3 
 Nemo kom tillbaka (med stor häst! ) och vi shoppade. Hon ville ha den röda och gröna outfiten jag la upp häromdagen. (här)
Sagt och gjort Nemo och jag blev nästan tvillingar :D 
 
 
 
 
 
Ja, trädet är väck nu, ingen ser det okej?! 
 
 
 
 
 
 
 
Efter detta hoppet drog vi hem och eller ja, Nemo hämtade tävlingskläder och annan häst. Och så ställde vi upp i championatet i Gåd. Gick åt skogen för mig då Kungen vägrade att hoppa vid första trsiga bron, så orkade inte kämpa om pallplats. Hejjade på Jenny som låg etta istället xD 
Innan det startade så stog vi och försökte rimma. 
Grönt är skönt, gult är kul, rött är slött, blått är flott, brunt e surt, vitt är mitt och svart är glatt. 
Yeeepp, vi är normala. <3
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Courtney Silverhill

Hahah så jävla bra rimm alltså! ;D

Svar: NemoPemo ;)
silverknight.blogg.se

2013-10-17 18:32:15
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback