Frisyrer genom mitt sso-spelande

När Evelina skapades så fick hon det långa röda håret då jag hade/ (Har även nu) långt rött hår irl. ( Färgade mitt hår igår så det är riktigt riktigt rött och snyggt nu ;) ) Iaf, det känndes då rätt att ge min karaktär det röda fina långa håret. Hade detta väldigt länge då jag hittade inget direkt snyggt annan frilla.
 
Efter ett tags letande så hittade jag denna spretiga frisyren i GÅD. Slog till efter några dagars fundering och levde som en korthårig, svarthårig spretig frilla som gömdes väldigt mycket under min mössa. Denna frillan var med Eve under sommaren, härlig och skönt. 
 
När juli månad kom, kände jag för en förändring. Håret växte några cm och jag kände mig rätt nöjd med klippet. 
Passade väldigt bra till alla kläder och hjälmar/mössor/kepsar. 
 
Och såhär ser Eve ut i dagsläget :) 
Håret växte ännu mer och jag saknade även det långa håret. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback