Halloween är här!

Hej allihopa!
Halloween har kommit till Jorvik och invånarna har förberett sig ordentligt i år!

Nya uppdrag:
- När Halloween kommer så kommer också spöken! Prata med Mrs. Holdsworth, hon verkar veta hur man ska handskas med dem. Det verkar krylla av spöken på Jorvik, se hur många du kan hitta! Om du är snäll mot dem så kanske de ger dig en tacksamhetsgåva...

Buuuuuu!

Halloween-butiker:
- Passa på att klä ut dig! Lite överallt på Jorvik finns det butiker med Halloween-tema. Där finns det allt från Halloween-masker till läskig utrustning till din häst!

Vem ska du klä ut dig till i år?

Halloween-smink:
- När du väl klär ut dig, varför inte sminka dig i samma tema? I skönhetssalongerna på Jorvik finns det flera läskiga sminkningar att välja mellan!

Äpplen i baljor med vatten:
- Lite här och där på Jorvik finns det tunnor med äpplen utplacerade, precis som i den gamla leken "Äpplet i tunnan" ska du fånga ett äpple utan att använda händerna. Äpplena kan vara svåra att få tag i då de är mycket hala, men om du misslyckas är det bara att försöka igen!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
Låter som en ap rolig uppdateringen ^^
Kommer inte sitta och spamma spela knappen som jag brukar göra på onsdagar. Har lite saker som ska fixas irl så spela för jag göra ikväll. :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback