Intervju med...

...Rose Skystar
 
 

1. Beskriv dig själv med 3 ord.
•  Rolig, Knäpp och Snäll

 

2. Hur många hästar har du?
•  6 Stycken

 

3. När började du spela sso?
• För ungefär 1 år sen. 

 

4. Har du ägt någon klubb?
• Ja det har jag gjort men kommer tyvärr inte ihåg vad den hette.

 

5. Favoritras på sso?
•  Hm.. Den var svår, men det är nog Jorvikiskt Varmblod

 

6. Din hat tävling är?
•  Tillbaka i Moorlands Ridspår

 

7. Favorit tävlingen är? 
•  Firgroves Gamla skogsbana

 

8. Vad tycker du om Championaten? 
•  Dem är roliga 

 

9. Hur många championat rosetter har du? 
•  Just nu har jag 13 st ungefär, haft fler men sålt

 

10. Favorit Championat?
•  Valedale Championat

 

11. Det första du gör när du loggar in på sso är? 
•  Tar hand om hästarna

 

12. Hur många timmar spenderar du på sso?
• Totalt 2 timmar. Men jag kan bara vara inne 1 timme åt gången.

 

13. Rider du irl?
•  Ja :) 

 

14. Skritt, trav eller galopp om du ska rida någonstans på sso?
•  Galopp

 

15. Favoritplats i sso?
•   Jag gillar att vara vid Steves Gård.

 

16. Vilket stall bor du i, och varför? 
•  Steves Gård, för att det ligger liksom i centrum och är nära till allt. :) 

 

 

Jag tackar dig så jätte mycket för att du ville ställa upp och önskar dig all lycka till med spelet :D 





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback